Subject: LC0543-K3 Puiestee tn 1 peakaitsme suurendamine ja jagamine. Kirikuküla ja Tõrva linn, Tõrva vald, Valga maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 15:12:30 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Puiestee tn 1
peakaitsme suurendamise ja jaotamise projekti Tõrva linnas ja selle
lähiümbruses, Tõrva vallas, Valga maakonnas.

Projekt koosneb kokku kolmest etapist ja käesolev on projekti 3. etapp.

3. etapp ei puuduta otseselt Puiestee tn 1 kinnistut, vaid selle raames
asendatakse Koidu alajaam, paigaldatakse ca 1,9 km uusi 10 kV maakaableid,
ning demonteeritakse ca 460 m 10 kV õhuliine.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani – 2 ristumist teedega +
kaitsevööndis alajaama vahetus ja õhuliini demontaaž.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.